איציק זיאת שרותי קריינות והנחיה - קריינות לסרטי תדמיתסרטי תדמית, כשמם כן הם – צריכים לטפח את תדמית הארגון או העסק שלכם. אורכם של סרטים אלו בדרך כלל קצר – החל מדקה במקרה הקצר ועד עשר דקות במקרים קיצוניים, תלוי בסוג הסרט שלכם ובמטרתו. הסרטון יכול להיות מקור לגיוס לקוחות חדשים או סרטון הסברה, אך מעל לכל, עליו לשדר אמינות ומקצועיות מהרגע הראשון, דרך קול ותמונה. כדי להשיג את האמינות הנדרשת, יש צורך בקריינות לסרטי תדמית ברמה הגבוהה ביותר.

כמו קריינות למרכזיה או קריינות לסלולר, גם קריינות לסרטי תדמית מהווה כרטיס ביקור לארגון או לעסק שלכם, וכאן האפשרויות שלכם, כמעט בלתי מוגבלות. אם במדיום הטלפוני יש לנסח מסר קצר וברור, בסרטי תדמית המטרה היא ליצור תמונה רחבה יותר לצופים ובכך לקדם את תדמיתכם. כיום סרטונים רבים מועלים לרשת האינטרנט וניתנים לשילוב באתרים שונים בקלות ובמהירות, ולכן הדרישה אליהם הולכת וגוברת.

האזינו להסבר על קריינות לסרטי תדמית שאני מציע:

קריינות לסרטי תדמית ובמיוחד קריינות לסרטי הדרכה או מצגת, צריכה להיות מוקפדת ורהוטה מבחינת דיקציה, אינטונציה וכמובן מבחינת עברית. באפשרותי ליצור עבורכם קריינות לסרטי תדמית באופן המקצועי ביותר שיש. במסגרת השרות, ניתן לקבל ייעוץ בבניית הטקסט ולהתאימו בדיוק לאופי הארגון או העסק. צרו קשר עכשיו והזמינו קריינות לסרט התדמית שלכם.

האזינו למספר דוגמאות קריינות לסרט תדמית / הדרכה:

השארת תגובה

כתובת המייל תשאר חסויה שדות נדרשים מסומנים ב *

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

נקוי טופסשלח